reklama

Prvý krok

Rozhodla som sa písať blog, prečo? Lebo verím, že to čo prežívam ja, možu prežívať aj iní alebo by som ich týmto počinom k tomu mohla inšpirovať. Hmm a vlastne to nie je úplne celá pravda, pravdou je, že to robím hlavne preto lebo ma to nejakým sposobom napĺňa a to je hlavné heslo mojho života teraz. Robiť to čo ma baví čo najčastejšie a uvidieť čo sa z toho vyvŕbi, veď len to čo nás naozaj baví sme schopní robiť naozaj dobre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je pravdou, že som sa k tomu odhodlávala už strašne dlho a dnes som si povedala, že netreba veci donekonečna odkladať, ale treba ich uskutočniť. Ono to potom nejako rozhýbe energiu a začnú sa človeku ukazovať možnosti ako veci urobiť lepšie, ako urobiť ďalšie a čo z toho vznikne. Tak sa teším na našu spoločnú cestu mojím blogom, zajtra dočítania :)

Denisa Voleková

Denisa Voleková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som propagátorkou ženskosti v biznise. Marketingovou a finančnou konzultantkou. Autorkou programu Tajný kľúčik k plodnosti Zoznam autorových rubrík:  MarketingAko si žijemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu