reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Denisa Voleková

Denisa Voleková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som propagátorkou ženskosti v biznise. Marketingovou a finančnou konzultantkou. Autorkou programu Tajný kľúčik k plodnosti Zoznam autorových rubrík:  MarketingAko si žijemSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Prvý krok

Denisa Voleková

Prvý krok

Rozhodla som sa písať blog, prečo? Lebo verím, že to čo prežívam ja, možu prežívať aj iní alebo by som ich týmto počinom k tomu mohla inšpirovať. Hmm a vlastne to nie je úplne celá pravda, pravdou je, že to robím hlavne preto lebo ma to nejakým sposobom napĺňa a to je hlavné heslo mojho života teraz. Robiť to čo ma baví čo najčastejšie a uvidieť čo sa z toho vyvŕbi, veď len to čo nás naozaj baví sme schopní robiť naozaj dobre.

  • 8. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 155x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu