reklama

Zamyslenie z kaderníckeho salónu

Dnes som sa odovzdala do rúk svojho kaderníka Igorka Novosada, a keď hovorím odovzdala tak to myslím naozaj, sadla som si na stoličku a dala mu zvolenie, strihaj :) a dnes dokonca aj farbi. Vyšlo z toho úžasný účes, ktorý dokonale tvaruje moju hlavu, ako vždy, no tentoraz je to čo mám na hlave viac o Igorovi než o mne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A to je zaujímavý pocit, ktorý mi dovoľuje skúmať inú čas mojej osobnosti. Je to taký ten viac extravagantno-extra in štýl, ktorý som vždy obdivovala, ale nikdy som sa k nemu nedopracovala. Ja som vždy bola sexi, elegantná a za čisté línie a teraz som trendy, rozcuchaná a polku hlavy mám blonďatú a tú druhú tmavú. Takže keď som dnes predavačke u Swarowského povedala, že ja som za jednoduchý štýl spýtavo na mňa pozrela :) Úžasné ako málo stačí aby ste sa stali niekým iným. Ako sa mi darí Vám napíšem v ďalšom blogu, táto skúsenosť ma však doviedla k inej myšlienke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že je naozaj úžasné nechať druhých ľudí obohaťiť váš život niečím svojím a iné než to čo si predstavujeme neznamená horšie, ale naopak oveľa lepšie lebo nám to pomáha rozširovať svoje obzory a skúšať nové veci, ktoré sa nám časom môžu zapáčiť alebo nás privedú na niečo ďalšie. A sami by sme k nim nikdy nedospeli.

S týmto som vždy najviac zápasila u svojich partnerov. Či je lepšie žiť s mužom, s ktorým si rozumiete aj bez slov, keď on niečo urobí je to akoby ste to urobili vy samé. Keď idete na rande viete ako sa obliecť hneď lebo si dáte klasiku a budete perfektne zladení. Keď od neho dostanete darček je to akoby ste ho vyberala sama. Keď plánujete víkend vždy sa perfektne dohodnete. Odhliadnuc od zopár drobností je ako vaše dvojča. Druhá možnosť je, že máte muža, ktorý vám neustále ukazuje nové obzory, zoberie vás na miesto kam by ste sama nikdy nezablúdila. Darček od neho je nádherný, ale vidíte v ňom viac jeho než seba a na niektoré vecai čo robí pozeráte tak z ďiaľky, že toto nie je pre vás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vždy som preferovala prvú možnosť lebo život s takým chlapom je jednoduchší, ale čím som staršia tým viac preferujem druhú možnosť. Prečo? Lebo jednak je úžasné mať zdroj novej inšpirácie a objavovania obzorov rovno doma a váš život bude oveľa plnší, i keď náročnejší nepopieram. A tiež si stále viac myslím, že každý z dvojice, by mal mať sám o sebe veľmi uspokojujúci život a spoločné chvíle by mali byť skôr čerešničkou na torte a nie napĺňaním prázdneho pohára spokojnosti a šťastia.

Denisa Voleková

Denisa Voleková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som propagátorkou ženskosti v biznise. Marketingovou a finančnou konzultantkou. Autorkou programu Tajný kľúčik k plodnosti Zoznam autorových rubrík:  MarketingAko si žijemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu