reklama

Hovorím ÁNO

Neviem či ste si to aj vy všimli, ale povedať ÁNO je oveľa ťažšie, ale obohacujúcejšie ako povedať nie. Vždy je lepšie urobiť viac ako urobiť menej, lebo aj keď urobím chybu tak si to aspoň vyskúšam a naozaj dobre zapamatám ako keď len o tom filozofujem. A mnohkrát aj keď som na poslednú chvíľu zmenila vývoj udalostí malokedy ma to urobilo šťastnejšou, vždy je lepšie jednoducho sa odovzdať životu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to ako keď plávete v rieke, neviem či ste to niekedy skúšali, ale aj keď máte vodu len pokolená, ale je dostatočne dravá je poriadne ťažké sa v nej postaviť či pohybovať sa smerom, ktorým chcete vy. Ale keď sa pustíte po prúde a budete si to úžívať, je to ako prírodný tobogán :) A život mi pripadá ako taká mohutná rieka, niekedy vás potopí, aj si vody lognete, ale ak sa jej naozaj odovzdáte može to byť vzrušujúci prírodný tobogán. Takže ÁNO tu som život, nechávam sa Tebou unášať!

Denisa Voleková

Denisa Voleková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som propagátorkou ženskosti v biznise. Marketingovou a finančnou konzultantkou. Autorkou programu Tajný kľúčik k plodnosti Zoznam autorových rubrík:  MarketingAko si žijemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu