reklama

Vesmírne objednávky

Dnes sme mali oslavu, napriek predpovedi sme šli na Kolibu, našťastie poznám zákon príťažlivosti, tak sme si vyželali príjemné počasie :) Je to úžasné keď viete, že vám život može ísť oproti. A mnohokrát ma potešia aj také každodenné veci ako je skvelé parkovacie miesto či dobré počasie. Určite ste to už zažili, že niečo veľmi chcete, ale práve vtedy je to strašne ťažké dostať. Dlho mi trvalo kým som prišla, kde je problém až v jednej knižke pre čarodejnice mi to vysvetlili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tou hlavnou zložkou úspechu v želaniach, je spokojnosť so súčasným stavom a vďačnosť. Lebo ak si predstavíte, že niekto od Vás niečo chce a neustále vám pripomína, svoju požiadavku tak vám skor začne liezť na nervy. Ale ak si predstavíte, že vám už dopredu poďakuje a bude opakovane ďakovať, tak máte skor chuť mu vyhovieť. Respektíve ešte som počula aj to, že dostatok priťahuje dostatok, takže ak máte dostatok slnka, peňazí či láasky pritiahnete si ďalšie. Tak to kľudne vyskúšajte s malými vecami ako je miesto na parkovanie či dobré počasie a časom to zafunguje aj na vacsie veci. A tu ma napadá ešte jedna drobnosť objednávky mávajú oneskorenie našťastie lebo denne si prajeme veľké množstvo vecí tak život čaká čo myslíme naozaj vážne, takže to miesto na parkovanie si treba zaželať keď štartujem, nie keď zúfalo blúdimpo parkovislu. Ale zase to netrvá večné je to celkom rýchle niekedy až moc mojho syna mi vesmír doručil nejako moc rýchlo :) ale o tom až nabudúce a vyskúšajte to je to naozaj zábava.

Denisa Voleková

Denisa Voleková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som propagátorkou ženskosti v biznise. Marketingovou a finančnou konzultantkou. Autorkou programu Tajný kľúčik k plodnosti Zoznam autorových rubrík:  MarketingAko si žijemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu